Saturday, August 1, 2009

pentru ca 'azi' este 'maine' de care te'ai temut si 'ieri' de care iti este dor

E ciudat sa incepi sa scri ceva ce nici nu sti ca vrei sa spui...sa scoti cuvinte din sertarul mintii fara sa fi sigur ca vrei sa le faci cunoscute.si totusi, le dai afara ca pe o mancare stricata...cu naduf!
Azi...a fost ceva unic.nu, nu ma intelege gresit..n'a fost 'ziua perfecta' asa cum imi imaginez eu(poate o data am sa vbesc si despre zile perfecte...).A fost unica, pt ca am facut un lucru unic...am spus "nu" la ceva ce vroiam atat de mult, dar stiam ca nu este ok sa il am.nu ma refer sa un lucru sau o persoana..ceva mult mai mult decat atat.un secret, o taina...stiu ca am facut lucrul care trebuie, dar ce este interesant, nu ma simt libera..credeam ca o sa ma simt mai bine, mai bucuroasa, ca am avut puterea d a alege ceea ce este bine.Imi este teama in schimb.teama de a pierde ce am, de a fi inteleasa gresit.Ar trebui sa fiu linistita, insa in schimb, o lupta se da in mine..lupta de a da timpul inapoi si a face lucrurile cum le faceam de obicei...sa spun 'da'.Credeam ca o sa fiu puternica indeajuns sa spun 'nu' si sa fiu libera.Dar vezi tu, libertatea nu se dobandeste prin putere.si totusi...
...cu ce am gresit cand am facut lucrul care trebuie???

No comments:

Post a Comment

Your kind words make my day!!!