Saturday, August 8, 2009

copilarii de adulti

Cer patat de nori si inceput de zi monoton..sambata.N'am chef de nimic, nici macar sa dorm.Ce bine ca se gaseste mami sa ma scoata pana la magazin..sunt imbufnata si fitzoasa, capsa pusa, altfel spus.Dar tot raul spre bn...ma plimb printre rafturi, repetandu'mi in gand:"n`ai bani, nu`ti permiti sa`ti cumperi.." si totusi!!era acolo!!!....albastru cu roz se imbinau perfect cu nasturii de metal...o pun p mine[ma chinui, desigur...i'm a cripple...nu uitatzi asta:)..]si merg mandra prin magazin...nu o mai dau jos...o ador...si'apoi si Levishii aia asa scurti:x...hainele curg..printre altele mi'am gasit si masa...si tabla speciala sa invatz in pat...if i want to:)vara'mea imi spune ca m'ar bate.numai eu imi gasesc chestii faine.si'ar gasi si ea...doar ca ea vrea totul ieftin, da' cu eticheta!...nesimnificativ!..
imi place de princess a mea, spune la toti ca sa aibe grija cum ma trateaza, ca inca am the cast on..si k sor'mea e maritata acum...nu ca n'ar fi adevarat, dar are un fel asa naiv de a spune lucrurile...
Raman uimita de un copil, iar timpul trece.

No comments:

Post a Comment

Your kind words make my day!!!