Thursday, July 30, 2009

the new image



well..i had one of those days that i call them 'half-half days'..and believe me, it is so awful.A half-half day is the day that starts excelent to one point and then it turns out to be the most miserable day ever.it just ruins everything.
Azi a plouat.Parca era alta ploaie decat cea obisnuita.Ma simteam parca fiecare strop d ploaie vroia sa imi ceara socoteala pt fiecare secunda ce am petrecut'o intristand p cineva sau ranind pe ceilalti, cu mine in frunte...Fiecare tunet era un tipat, iar fulgerele palme peste fata.Mi'am luat bataie de la ploaie fara ca macar sa ies sa ma ud un pic.It's too weird to write here more about it...prea complicat sa inteleaga cineva.
...dar azi s'a terminat...de fapt, 'azi' este deja de 41 d minute 'ieri'...ma chinui sa termin ce mi'am propus de invatzat, insa gandurile nu'mi dau pace.Vezi tuh, cum se face ca atunci cand vrei sa faci ceva ca lumea, totul sa iasa pe dos..Am impresia ca nu mai sunt in stare sa fac nimic asa cum trebuie, nici macar sa respir...
Astept pe cineva drag sa vorbim dupa muult timp de aproximativ tacere totala, in timp ce ascult acest song sweet dar care nu se aplica deloc la viata mea...astept si visez ca dorm si ma trezesc in trecut...traiesc cu enorma intensitate si placere clipele ce par atat de reale...
if only life wouldn't be a dream...

No comments:

Post a Comment

Your kind words make my day!!!